Friday, 11 July 2014

BRAVO BUNG MOKHTAR! TERIAKAN LONG LIVE HITLER TEPAT PADA MASANYA

KEBENARAN HITLER MENDAHULUI ZAMAN



KUALA LUMPUR 11 Julai - Kekejaman rejim Israel terhadap rakyat Palestin benar-benar mengundang kemarahan masyarakat Islam yang mengutuk sekeras-kerasnya tindakan zalim di luar batasan kemanusiaan(lihat Utusan Malaysia hari ini 12 Julai)

Tweet Datuk Bung Mokhtar Welldone.. Bravo..Long Live Hitler" bagi mengucapkan tahniah atas kemenangan Jerman 7-1 keatas Brazil,telah menjadi kontroversi , tidak sahaja menarik perhatian rakyat Malaysia tetapi menggemparkan dunia,menimbulkan kemarahan orang Jerman dan menyebabkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib merasa perlu untuk segera memisahkan dirinya dari luahan perasaan MP Kinabantangan itu.

Saya tertanya-tanya  tidakkah teriakan itu  spontan dari gerak hati kecil Bung Mokhyar yang merastukan  holocaust Regim Nazi Jerman yang membunuh berjuta orang Yahudi itu  sebagai suatu  kebenaran yang mendahuli zamannya.

Terbukti  sekarang saki -baki  manusia Yahudi yang dapat menubuhkan Regim Zinois di Palestin atas rastu British  telah melakukan kekejaman dan kedhaliman yang lebih dahsyat dari Hitler. Barat mahu menutop hal ini   kerana mereka juga telah dikuasai oleh  kewangan  Yahudi  dan Regim Zionis menjadi benteng pertahanan kepada kemungkinan kebangkitan Regim Arab dan Islam.

Hitler telah  dapat melihat lebih dahulu bahaya Yahudi   ini yang  sekarang terbukti  keupayaan mereka  menguasai dunia dengan putarbelit, penipuan, penindasan, expolitasi, pembunuhan dan kekejaman yang tidak ada taranya di muka bumi Allah ini.

Terkini, Regim Zionis telah melakukan serangan di Gaza yang membunuh lebih 80 orang rakyat Palestin yang tidak berdosa termasuk empat orang kanak- kanak dan empat orang wanita.Berbagai lagi peristiwa pencerobohan, kekejaman  dan trajidi melukakan hati telah dilakukan oleh mereka sebelum ini keatas rakyat Palestin.

Dalam keadaan umat Islam tidak dapat berbuat apa apa ,sekadarkan geram dan marah dengan mengulangi kutukan demi  kutukan yang sama , maka  apabila Bung Mokhtar meneriakan  Welldone- Bravo- Long Live Hitler, maka mereka bersama dalam teriakan ini di luar  gelanggang Piala Dunia tetapi di medan  simpati dengan  perjuangan rakyat Palestin yang terinanya.

Dalam hal ini saya ingin mendapat pandangan dari mereka yang mengikuti posting ini apakah teriakan Bung Mokhtar itu salah dan  kejam dan tidak  setimpal dengan kedhaliman Regim Zionis?

Wajarkah  untuk kita mengucapkan Bravo Bung Mokhtar! walaupun beliau telah diarah supaya meminta maaf.

28 comments:

  1. Dengan pendapat anda yang merestui pembunuhan Yahudi, maka anda adalah penghina agama Islam yang mencintai keamanan. Anda menunjukkan Islam mengikut versi anda adalah agama yang ganas dan hanya tahu membalas dan menyelesaikan masalah dengan cara ganas. Melayu memang terhina secara amnya dan Islam juga terhina secara khususnya dengan pendapat anda yang jelasnya ilham dating dari syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Long live Bung Mokhtar......as for Anonymous11 July 2014 18:41, go lick the Yaudi's arse holes

      Delete
  2. Entah kenapa tiba2 ah jib gor begitu pantas dalam tindakannya, Terus sahaja dia mengeluarkan kenyataan untuk 'mengawal' keadaan.
    Kalau puak2 liberalist mengeluarkan kenyataan menghasut, mencabar kedaulatan agama islam dan hak pribumi, menggugat keharmonian awam, mana perginya tindakan pantas ah jib gor?
    Bravo Bung!!! Entah kenapa budak2 sekarang ni mudah benar terikut dengan propaganda yahudi. Langsung tak boleh sebut nama Hitler. Hitler digambarkan sekejam manusia.
    Jasa besar Hitler pada dunia langsung ditutup rapat oleh media p[ropaganda barat.
    Dan satu dunia terpedaya.


    Ah Jib Gor -- shame on you.

    ReplyDelete
  3. Dengan logic anda, umat Islam sepatutnya ditindas sebab mereka adalah pengganas dunia dan menjalani kebanyakkan keganasan do serata dunia dan sepatutnys dihapuskan. Tanpa Islam, dunia akan lebih maju dan aman. Kenbanyakan Negara Islam adlah mundur dan miskin. Betulkah mengikut logic anda? Kau memang bodoh dan menghina Islam.

    ReplyDelete
  4. Barvo. Long live Bung Mukhtar!,

    ReplyDelete
  5. Mendewakan Hitler sama seperti mendewakan Chin Peng, Mao Tze
    Tong, Stalin.

    Avalion.

    ReplyDelete
  6. Adakah kematian 6 juta yahudi merupakan dongeng sejarah barat.Bagaimana boleh dibuktikan secara saintifik,adakah betul angka yang diwawarkan.Bolehkah di kumpulkan 6 juta yahudi di Jerman pada masa tersebut.Adakah 60ribu dikatakan 600ribu dan seterusnya dinaikkan kpd 6juta untuk ditokok tambah

    ReplyDelete
  7. Selama lebih 60 tahun penduduk Palestin ditindas,diseksa siang malam.Minyak petrol naik pun kita sudah rasa susah,apa lagi orang Palestin?

    Saya sokong keyataan Bung.Bukan bermakna sokong kejahatan Hitler,tapi pernyataan marah dan geram akan kezaliman zionis yang dibiar berlarutan.

    ReplyDelete
  8. Salam Tan Sri.

    Maaf...agak sukar nak difahami;
    Apa nya mesej yg hendak disampaikan dari posting ini?
    Apa yg tersirat?

    Boleh lebih specifik?

    ReplyDelete
  9. Saya mempunyai fahaman sendiri dalam soal ini. Hasrat saya untuk mengetahui apakah pendirian ramai terutamanya orang Islam di negara ini menyamai pendirian saya dalam soal holocoust itu ,adakah ia sebagai suatu kewajaran untuk dikutuk selamanya.

    Kita telah didoktrinkan bahawa komunisme adalah fahaman yang membawa mala petakan kepada manusia tetapi tanpa komunisme adakah dunia dalam keadilan? kita sekarang berada dalam penjajahan baru yang lebih kejam menerusi war or terror,.pembunuhan di Iraq, Syria,Sudan,Mesir dan lain lain. Siapakah yang lebih kejam?
    Malah lebih buruk lagi tanpa sedr atau sedar kita adalah menjadi alat kepada menegakan cita- cita globalisasi Amerika Syarikat atau Yahudi. Kekejaman AS dianggap wajar dan tindakan balas suatu kekerasan,militan dan sebagainya yang mewarnakan perjuangan rakyat tertindas sebagai salah? Apakah holocoust salah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kapitalis walaupun mempunyai kekurangannya yang tersendiri tetapi ia membolehkan potensi manusia dibangunkan. Yahudi telah menggunaakan kapitalisma dengan sebaiknya untuk kepentngan beliau tetapi umat islam hanya asyik lawan sesame sendiri dan membinasa segalanya yang di dunia. Yahudi telah mencipta sebanhagian besar benda di dunia ini termasuk computer, software and internet yang digunakan untuk lama web ini. Umat Islam sebelum menjadi radikal juga menyumbang kepada kejayaan manusia tetapi apa bila mereka jadi radikal, mereka telah mula membinasa dunia yang dicipta Allah. Alaah telah mencipta kaum yahudi dan memberikan kejayaan kepada mereka kerana mereka menggunakan otak mereka sepenuhnya selepas ditimpa malapetaka holocaust. Umat Islam hanya tahu cara ganas untuk membalas dendam walaupun mereka jauh lebih lemah dari lawan dari kekuatan fizikal. Ini bukan berani, ini adalah tindakan BODOH dan tindakan BODOH akan dibalas dengan kekalahan oleh Allah!

      Delete
    2. Anonymous12 July 2014 09:44
      Punca kenapa umat Islam menjadi Radikal juga perlu diambil kira .... Senjata untukpeperangan siapakah yang menciptanya ... Perpecahan umat islam siapa dalangnya...Kejayaan umat islam pada zaman silam adalah kerana perpaduan.... Hari ini siapa yang mencipta segala tiori kemanusian yang mebelakangkan Al Quran, sehingga umat islam sesat...PUNCANYA golongan kafir barat .... dan Jangan lupa sejarah ,, Hitler pernah membantu Umat Islam dengan menubuhkan Rejimen HANZAR bagi menentang kerakusan yahudi dan kebobrokan barat

      exPAS2012

      Delete
    3. Anon 9.44,

      Anda mungkin turut marah ketika anak-anak Palestin disembelih oleh tentera Yahudi.

      Sedihkah atau gembirakah anda apabila anak-anak Yahudi yang berkemungkinan besar akan seganas bapa mereka apabila dewasa dibunuh oleh roket Al-Qassam Hamas samada secara disengajkan atau sebaliknya?

      Siapakah yang ganas pada mata hati anda? Umat Palestin yang sentiasa diusir, diburu dan hidup melarat? Atau Yahudi jahanam yang hidup mewah dan akan berdendam 10 kali lebih dahsyat dari sepatutnya?


      Delete
  10. Bravo ah jib gor....... sambil main gendang cina

    ReplyDelete
  11. Anak Buikit Katil, Melaka12 July 2014 at 06:15

    Kenapa yang Najib kalam kabut sangat nak ingat ahli UMNO berhati dalam soal buat kenyataan yang mengutuk tindakan Israel. Apakah Najib takut negara ini dianggap sebagai tidak beperi kemanusiaam terhadap Regim Zionist seolah olah Bung Mokhtar mewakili suara kerajaan Malaysia? Apakah Amerika tak faham demokrasi? Dah boleh naik kereta Presiden Amerika sampai terlupa perasaan rakyat Islam.
    Cukuplah sekadarkan minta Bung Mokhtar minta maaf.ini sampai nak ingatkan ahli ahli Umno kerana ini. Kita sudah kehilangan pemimpin yang berani. Kenyataannya mengenai serangan kejam Israel itu macam tak bermaya,tak ada idea.tak bersemangat,melepas batuk ditangga,ketua pemuda UMNO pun tak sepatah kutuk Israel.

    ReplyDelete
  12. Putera Gunung Jerai12 July 2014 at 08:02

    TS he he he he he he
    Tak payah cakaplah fasal UMNO dan para pejuangnya.
    Main selamat banyak sangat.
    Bukan tak tahu Yahudi dan Zionis itu musuh Islam dan musuh dunia sejagat.
    Orang Islam sendiri pun masih tak sedar diri.
    Dunia Arab pun berselerak macam tahi kambing.Setiap wilayah Arab hari hari bermandi darah sesama sendiri.
    Sebab itulah DS Najib terpaksa cari jalan yang paling selamat.
    Nak harap pada PAS dia pun main kayu tiga.
    Nak harap PKR dan Pak Sheh lagi nampak tempang.

    Di Malaysia sendiri pun lebih kurang lah macam negara Islam yang lain didunia.
    UMNO/PAS/dan parti 1/2 Melayu -Islam tak ada haluan sebenar.
    Gila kuasa,Gila jawatan.Sanggup gadai agama dan Bangsa.

    Tahniah Bung Mokhtar.
    Bung yang lain ampu dan bodek sahaja.

    ReplyDelete
  13. Apa yang zalim tidak selari ajaran Islam, kita mesti kutuk. Kita berpegang kepada sunnatullah(hukum Allah) dan perbuatan zionis kepada Palestin dan Islam memang zalim. Ingat tragedi di Selatan Thailand bagaimana kafir harbi tanpa rasa belas membunuh anak-anak muda lelaki Islam ? Rohingya? Iraq dan sebahagian lain nya ? Mana ada belas kasihan kepada Umat Islam berbanding cara layanan dengan bangsa sendiri dan anutan sama mereka.

    Hitler kita boleh sanjung kerana beliau seperti Umat Islam terhadap kelakuan yahudi-zion(sebutan sekarang) kerana pengalaman beliau, apabila dalam terdesak, di kala itu yahudi di negara nya berpaling tadah, menikam belakang. Itu sebab Hitler melakukan holocaust. Menghapus bangsa tidak mengenang budi apabila di beri perlindungan. Di Malaysia, yang tidak mengenang budi semakin angkuh dan sombong !

    Jadi, hal bola, keazaman dan kegigihan German menebus maruah kehebatan taktikal bolasepak nya kembali bersinar dan bakal meraih Juara Piala Dunia. Umpama nya Hitler secara taktikal juga, melanyak musuh-musuh sehingga menggerunkan boleh menjadi kuasa dunia yang amat di takuti AS dan sekutu nya.

    He..he..mungkin Bung Mokhtar hanya berseloroh Hitler itu kuat dan sinonim German, sehingga 'bra'zil pun beliau buka dan londeh....Alih-alih PM pun ikut melatah sebab Duta Gernan tak pandai bergurau...

    Kita kutuk zionis. Kita kutuk Amerika dan sekutu nya termasuk PBB kerana gagal berlaku adil terhadap Palestin dan Negara Islam lain nya. Timor Timur di Indonesia, dengan mudah di iktiraf menjadi satu negara (tidak sampai setahun - sebab bukan Islam)

    Dan kini TTPA menjadikan Malaysia sasaran penjajahan secara halus dan terancang dengan cara berahsia... PM Najib kata untung, mantan Tun M menyatakan seorang pemimpin yang kuat mesti mampu menolak tekanan dunia luar, tidak menerima perjanjian itu secara membuta tuli.

    Sesungguh nya Malaysia amat di idamkan. Jika Pemimpin kita berwibawa, bermaruah, kuat dan bijak maka majoriti rakyat lebih berganda-ganda kekuatan nya. Ini kita sokong. Kita mahu jadi Juara Dunia !

    ReplyDelete
  14. Allah Ta'ala berfirman dalam Al-Quran al-Karim bahawa membunuh seorang manusia yang tidak bersalah itu seumpama kejadian pembunuhan atas sekalian manusia. Maka holocaust itu tetap salah, walaupun adalah Yahudi karut yang berlaku khianat bangsa dalam masyarakat Jerman pada zaman itu.
    Pada hari ini, kaum Yahudi Zionis karut yang menzalimi orang Palestin yang tidak bersalah sesama orang terroris di kalangan mereka pun tetap salah!
    Tapi Bung Mokhtar telah terlampau ghairah dengan emosinya kali ini. Moralnya: Setiap pemimpin negara patut sedar diri apabila terbawa oleh permainan World Cup sebab emosi yang terbiar akan terjejas kewarasan akal budi. Nanti kawan negara jadi lawan pula!

    ReplyDelete
  15. bukankah di dlm Al Quran d sebutkan yahudi ni musuh Islam?...Bung Mokhtar kata sekadar gurauan ajer pun PM tak reti yg "paria" dua org tu kata "UMNO celaka"sbg Presiden UMNO bisu buat tak tau.sorang lg kata "bring May 13" pun ajib diam membisu psl ape???. LONG LIVE Bung Mokhtar!!!!

    ReplyDelete
  16. tak payah layan si Zam ni, dia menulis macam bukan orang matang, entah apa yang silap kat otak dia. standard di M'sia, orang macam ni pun boleh jadi wartawan.

    ReplyDelete
  17. Ramai orang memberikan reaksi kepada zam kerana mereka tidak berkongsi dengan pandangan manusia yang tidak tahu menilai dirinya sendiri dan lebih menampakan hasad engki .Jelas taraf manusia ini kepada manusia yang waras dan matang. Zam, ini manusia yang hanya layak berada di bawah telapak kaki anda..

    ReplyDelete
  18. Adakah lagi sisa-sisa memaafkan kepada Yahudi di Israel yang saban masa laparkan darah rakyat Palestin - yang dewasa, remaja, kanak-kanak lelaki, kanak-kanak perempuan dan yang masih di dalam perut wanita Palestin?

    ReplyDelete
  19. Mentaliti Yb Melayu..
    Duit bnyk.. kawin artis..
    Otak karat
    Ckp merapu

    Bung mokhtar hanya cth..
    Rmi lg mcm tu..
    Baik dr BN..
    mahupun PR
    2 x 5 saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apakah salah dan hina kalau menikahi artis dan hanya hebat dan agung hany a bila kahwin keluarga diraja? . Kalau otak Bung Mokhtar karat dan merapu maka tidaklah terkeluar darinya kata kata yang menggemparkan dunia.

      Delete
  20. Kasihan Najib setelah diberi taklimat sewaktu naik kereta Obama,hidungnya telah dicucuk.Ya,kerbau yang dicucuk hidung langsung tak boleh pandai nak merayau rayau lagi.Nak jalan jalan pun hanya sepanjang talinya sahaja.

    Inilah pemimpin Malaysia,seorang pengamal liberal terhebat yang dibanggakan semua,kecuali melayu.

    ReplyDelete
  21. Hidup Palestin!!! Tidak ada bangsa dan agama di dunia ini menyokong kezaliman kecuali bangsa bangsat,orang orang bangsat,pemimpin pemimpin bangsat!!!.Dunia kini beralih ke zaman batu.hoyahoya aummm...

    ReplyDelete
  22. Bila umat islam takutkan mati dan cintakan dunia ini lah akibatnya. Banyak ayat-ayat Al-Quran telah mengingatkan akan perkara ini. kemewahan anugerah Allah rupanya melalaikan umat yg sepatutnya membantu umat.
    Apa yg pasti pelastine dan israel berasal dr cabang dan darah yang sama. Ianya umpama pertumpahan darah diantara keluarga....

    ReplyDelete
  23. Salam Tan Sri.

    Terima kasih atas pencerahan.
    Sy mengerti yentang pendirian saudara..

    Wasalam

    ReplyDelete