Tuesday, 6 August 2013

MEMOHON MAAF DALAM SYAHDUNYA.

SALAM AIDILFITRI


Bersama isteri, anak menantu dan cucu -cucu  di Aidilfitri tahun lalu di rumah persinggahan kami di Permaipura Bedong Kedah. Disinilah kami berhimpun setiap Hariraya Puasa.

Tiap Aidilfitri
Terasa usia meningkat lagi
Namun syawal menyapa
Tetap dalam wajah muda
Dalam wanginya
Dalam takbirnya 
Dalam syahdu rindu gemanya.

Saya bersama isteri  dan keluarga memohon ampun dan maaf dari rakan tolan,sanak saudara jauh dan dekat dalam suasana indah Hariraya yang menggetarkan rasa ini.

.ZAINUDDIN MAIDIN( ZAM)

4 comments:

  1. selamatmenyambut aidil fitri buat TS zam dan family.

    ReplyDelete
  2. Sempena hari raya 'idulfitri yg mulia ini,saya mohon maaf pada TS kerana satu ketika dulu saya pernah tidak menyukai TS,maklumlah ketika itu saya adalah penyokong tegar Anwar dan lakunan reformasinya,manakala tulisan TS pula sentiasa menyebelahi Tun Mahathir.Alahamdulillah ,akhirnya segalanya terserlah dan saya memahami pihak mana yg benar.

    ReplyDelete
  3. salam ZAM, semoga berbahagia disamping keluarga di hari raya nanti. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. Salam Aidil Fitri buat TS dan keluarga.

    ReplyDelete