Wednesday, 26 June 2013

SANDIWARA POLITIK


 I THINK THE SUPPOTERS HAVE JUST BEEN  TAKEN 

FOR LONG,LONG RIDE- OutSyed The Box




I think is ok. They have been paid- Zam

15 comments:

  1. Salam Tan Sri....longer ride,more payment.I think it is fair.....tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Zam,

      gambar ini adalah tentang hipokrasi Anwar terhadap lawannya Najib yang apalogetik. Najib memang wajar di tipu oleh Anwar kerana ketiadaan karisma pemimpin Islam, pendekatan wasatiyyah Najib sangat low class, hingga agama Islam , bangsa Melayu, Perlembagaan, Kesultanan Melayu semuanya boleh di injak2 sepenuh hati.

      Alangkah baiknya saya mengundi sahaja PR, kerana menjadi majoriti pun tidak berguna kerana kedayusan najib daripada bertindak.

      Saya mintak sungguh2 pada Pak Zam, bagitaulah, Najib ini sangat dayus, turunlah dan letaklah orang yang lebih berwibawa.

      Delete
    2. Kita serupa.Bagaimana prestasi kaum melayu sejak Najib pegang kuasa?Ada bertambah baik?Makin hari makin kita gelisah melihatnya,ditekan,dihina bertambah-tambah.Sayangnya,walau UMNO berjaya,kita semakin hanyut di bawah Najib.Pemimpin yang sudah sanpai masa diberi amaran keras atau diturunkan segera.

      Delete
  2. Mesra nya..Selama ni depa berdrama jer ker...

    Mesra mcm ni bagus, tapi mesti lah sama2 lawan utk bangsa melayu bagi menang dan bertambah kuat kuasa di bumi Malaysia ni..

    Di luar, macam2 di kutuk nya, dan tolong bangsa lain menang mendapat kuasa..

    Dia memang pelakun handalan!

    -zorro bukit-

    ReplyDelete
  3. Podih hati den nengok potret2 di ateh..

    ReplyDelete
  4. Gambaran sebegini tak elok disebarkan!

    Sebelum PRU, bermcm cacian dileparkan terhadap Anwar oleh Najib and geng. Bermati-matian para pemimpin2 dari Perkasa, TIBAI, UMNO, dll. berceramah tuduh Anwar mcm2.

    Tapi gambar2 diatas buat kita rasa macam Najib dan Muhiddin pun senang2 boleh dikelentong oleh saudara Anwar!

    ReplyDelete
  5. Orang Politik, cakap depan kita lain, yang dia buat lain pula. Orang Politik, kalau mereka ketawa, kita tak tahu mereka sebnarnya ketawa atau menangis. Kalau orang politik maki seseorang begitu kuat sekali, besar kemungkinan, mereka marah diri mereka seendiri. Yang tahu sebenarnya, yang tahu prangai orang politik ini, cuma driver atau macai terdekat mereka.

    ReplyDelete
  6. PENGUNDI AMPANG26 June 2013 at 19:19

    Sdr Zam,

    Mereka ahli politik bukannya haiwan.

    Kalau haiwan perlu disasingkan dengan dawai berduri.

    Saya tidak fikir Sdr Zam sanggup memasungkan kedua-dua ahli politik itu semata-mata hendak mengambil hati penyokong terutamanya penyokong yang lebih garfu dari sudu.

    Lakonan ingin berbaik mungkin lebih baik dari bermuka masam dan bermuncung mulut.

    ReplyDelete
  7. .. dah orang politik, memanglah competency berpura-pura tu "role model" standard. Kita yang orang biasa pun kat office tu kadang-kadang main politik bermuka-muka juga.

    .. apa yang moya kata memang benar, depan mungkin ketawa.. hati dia kita tak tau cakap apa.

    .. itu lah sebabnya kita rakyat yg bijak ni tak payah nak taksub sangat dengan pemimpin. Leader yg bagus kita sokong. Yang lemau tu kita hentam kaw-kaw.

    ReplyDelete
  8. Willing buyer willing seller. Just name the price

    ReplyDelete
  9. Semua komen jelas menunjukkan anda semua sedang mengalami Cognitive Dissonance. A picture paints a thousand message. Anda semua boleh dikelompokkan sbg golongan flibbertigibet. Di antara ciri golongan ini : Membuat inferens tanpa data yg kukuh. RD5

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Tan Sri...minta ANON 27June 16:12 beri sikit huraian tentang komen nya...saya tak faham...tq

      Delete
  10. Tak Heran cumpa pinggikut je bodoh buta hati dan tuli lagi. Najib, Muhiyyidin semua geng Anwar cuma nak selamatkan diri sebab tak upaya nak tentang DR M depa berlakon hingga la Najib dapat Jadi PM. Now everything is fantastic clear. Jerebu dah clear.

    ReplyDelete
  11. Politik adalah seni segala kemungkinan..Hanya orang yang ada seni politik saja yang faham gambar-gambar yang dipaparkan...

    ReplyDelete
  12. pelik manusia ni, anwar mogok marah dia mesra pon marah.........semua tak kena, munkin benci atau jeles........

    ReplyDelete